سخن روز /
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور:
اجرای طرح توانمند سازی و پایداری تعاونی های تولید کشاورزی سبب تکمیل و افزایش کار آمدی و اثر بخشی طرح 550 هزار هکتاری می شود
1401/11/14
اجرای طرح توانمند سازی و پایداری تعاونی های تولید کشاورزی سبب تکمیل و افزایش کار آمدی و اثر بخشی پروژه  550 هزار هکتاری در استان خوزستان خواهد شد
دکتر مسلمی عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشور با حضور در استان خوزستان از بخش های مختلف این طرح بازدید و در جلسه با مدیران و معاونین جهاد کشاورزی استان، معاون و مدیران تعاون روستایی کشور، سرپرست و معاونین تعاون روستایی استان خوزستان، نماینده موسسه جهاد نصر، معاون سازمان آب و برق و شرکت کردند.

⬅️دکتر مسلمی عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشور گفت: طرح 550 هزار هکتاری بزرگترین پروژه مدیریت زمین در کشور است که منجر به افزایش بهره وری و بهبود مدیریت آب، بهره وری، تولید، امنیت غذایی، کنترل و مدیریت حوادث و بلایای طبیعی و در نهایت کشاورزی پایدار و اشتغال و تولید ثروت را برای استان خوزستان و کشور به ارمغان می آورد.

⬅️وی ادامه داد: از این رو عملکرد و فعالیت این طرح در نظر تمامی مسئولین ارشد کشوری به خصوص مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و هیئت دولت می باشد و امیدواریم با همراهی و همدلی همه ی ذینفعان  نتیجه مطلوب محقق گردد.

⬅️وی همچنین در حاشیه این جلسه گفت: امیدوارم حاصل این نشست ها و دیدارها به موفقیت طرح و توانمندسازی و پایداری تعاونی های تولید و اتحادیه ها ختم شود.

⬅️مسلمی ادامه داد: این جلسه با حضور تمامی عوامل و دستگاه های موثر بر تحقق طرح تشکیل و مصوب شد تا موانع ومشکلات پیش رو در شورای ماده 17 مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

⬅️عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشور گفت: فاز اول طرح فوق 246 هزار هکتار است که مراحل واگذاری آن به بهره برداران در حال انجام است و قطعا تکمیل این پروژه می تواند باعث توانمندسازی اتحادیه ها و تعاونی های تولید شود.

تعداد مشاهده خبر2181 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :1 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal