سخن روز /
_
برگزاری جلسه سامانه سنتا(آرد خام) در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان
1401/11/16

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سیستان و بلوچستان؛ ظهر امروز جلسه ای با حضور مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان، معاون بازرگانی اداره غله، مدیرکل تعاون روستایی استان، معاون بازرگانی تعاون روستایی، نماینده سامانه سنتا، نماینده بانک سپه، مدیر کل اداره عشایری و سایر اعضاء در سالن جلسات اداره کل غله استان برگزار گردید.

مدیرکل اداره غله استان ضمن عرض خیرمقدم خدمت مدعوین حاضر در جلسه، دستورالعمل آرد در منطقه روستایی و عشایری بر اساس سامانه سنتا و تاکید استاندار محترم استان برای اجرای هر چه سریع تر این پروژه بیان کرد.

نماینده سامانه سنتا در رابطه با مشکلاتی که در شهرستانها در منطقه روستایی و عشایری وجود دارد و همچنین جدول های بارگذاری شده به تفکیک هرشهرستان ارائه نمود.

نماینده بانک سپه اظهار کرد: کلیه اطلاعاتی که به ما تا به امروز اعلام گردیده 407مورد میباشد، از این مقدار 386 دستگاه کارتخوان به شهرستانهای استان ارسال گردیده، همچنین به تفکیک هر شهرستان در منطقه روستایی تعداد دستگاههای نصب شده و دارای خطای شاپرک ارائه گردید.

همچنین بیان کرد: 407 مورد کل اطلاعات و 386 دستگاه کارتخوان نصب شده و21 خطای شاپرک در منطقه روستایی و عشایری میباشد.

بامری مدیرکل تعاون روستایی استان بیان نمود: شهرستانها مانند گذشته نمیتوانند آرد را بصورت سنتی توزیع کنند، بلکه باید در این سامانه ثبت شود و هدف ما این است که آرد عادلانه به قشر روستایی و عشایری توزیع گردد.

همچنین قرار شد نماینده سامانه سنتا با همکاری اداره تعاون روستایی و عشایری انجام مغایرت گیری لازم صورت گیرد و به نماینده بانک سپه اعلام و دستگاه کارتخوان تهیه گردد.

در پایان جلسه نماینده سامانه سنتا از دکتر بامری مدیرکل تعاون روستایی استان بابت همکاری های لازم در اجرای این طرح تشکر نمود.

یکشنبه 1401/11/16

تعداد مشاهده خبر134 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal